♥ Mums!

I fredags fyllde min lilla Nalle 9 år! NIO år!! Jag kan inte förstå att jag har haft honom så länge - o jag hoppas att jag får ha honom lika länge till. Min fina snälla o supermysiga katt ♥





På fredagkvällen hämtade jag mamma o Jeanette vid båten o vi har haft en mysig helg. Tyvärr blåser det storm så deras båt tillbaka till Oskarshamn blev inställd o en ersättningsbåt sattes in 5 timmar tidigare =( Så vi missade hela söndagen att umgås på.... lite trist, men jag träffar dem ju snart igen, för till nästa helg åker jag hem o bakar pepparkakor med familjen





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



o ibland har man sån tur!! Igår på stan provade jag jackor o hittade en som jag gillade - o 20% rabatt på InsterSport. Men jag kände att jag ville prova den där andra jackan som jag gillade så mycket på TeamSportia innan jag bestämde mig. Idag åkte jag upp till TeamSportia fast jag igentligen inte alls hade lust eller ork... o snacka om att jag hade tur!!!! Idag hade de 25% på alla jackor!! Så jag slog till på den jackan jag helst ville ha o ååååååh vad jag är nöjd!! o så kostade den ju 1300:- istället för 1700:- PERFEKT!!!
Ibland lönar det sig att orka =)

Kommentarer:

1 PERNILLA:

creperiet.MUMS

Kommentera här: