♥ En skön eftermiddag

Idag slutade jag tidigt, kl 13:15 =) Inte alls dumt. Dessa eftermiddagar brukar vara vigda åt städning, tvättning o andra måsten MEN idag bestämde jag att jag bara skulle åka hem och bädda ner mig i soffan. Ibland är det skönt att bestämma innan att man ska va lite lat.
Sagt o gjort - Jag kokade te, hällde upp julskum i en skål, tände ljus, bäddade ner mig i soffan under en filt och tittade på en film. Jag tittade på "Hämnden" med Michael Persbrandt o den var verkligen jättebra, rekommenderas!





På väg hem från jobbet stannade jag till på Inter Sport o provade vinterjackor. Jag behöver verkligen en varm vinterjacka. Så jag provade o provade o provade men ingen dög åt fröken Johanna.
Sen kollade jag på Team Sportias hemsida o hittade den jackan som jag tror att jag letar efter!

http://www.teamsportia.se/produkter/klader/jackor/north-bend/nb-alice-parka-wmns

Jag MÅSTE åka till Team Sportia o prova den snarast!
Så Mamma - den där jackan kanske jag kommer önska mig i julklapp =) Bara så du vet

Kommentera här: