♥ En fyndare-dag

Har länge gått o suktat på en väska från BjörnBorg på Åhlens här... men tyckt att 500:- är lite för dyrt för min tunna plånbok. Nu bestämde jag mig för att jag fanimej var värd den där väskan! Mona o jag tog en sväng på stan idag o innan vi gick till Åhlens så gick vi in i en annan väskaffär o gissa vad?!! Jag hittade "min väska" o gissa mer?!! Det var 20% rabatt på den!!!  Så GISSA vem som blev glad =D



Sen fyndade jag lite trosor med, men dem tänker jag inte lägga upp nån bild på =)

Har suttit i trädgården o tagit det lugnt hela eftermiddagen o gick in o åt min goooooda sushi som jag köpte igår.
Brukar ju alltid fira in min semester med sushi o i går köpte jag GODsushi från en riktig sushibar här i visby. Sen tyckte Gunnel att jag skulle äta med dem igår, hennes barn på besök o de skulle grilla ihop med Krille o Mona. Jag tackade inte nej till det o i regn o rusk med blev det en mycket trevlig kväll med god mat,dryck o trevligt sällskap.
Sushin låg kvar i kylen o väntade på mig tills idag =) o WOW så gott det var!! Fräscht!



Här har jag tjuvat två bitar.. köpte en STOR sushi eftersom att jag inte visste hur stora bitarna skulle va...
nästa gång köper jag en liten................

Njuter vidare av min semester med massor med rosé ikväll =P

Kommentera här: