♥ Låt mig va förihelvete!!!

Jag blir gaaaaalen på alla dessa telefonabonnemangförsäljarna som invaderar Visby (o alla andra städer) på sommaren! Snacka om otacksamt jobb!! För jag tycker BARA att de är i vägen!! Jag är nöjd med mitt abonnemang o OM jag mot förmodan INTE skulle va det så tar jag SJÄLV reda på vad jag vill ha!! När man väl - surt o snorkigt, trött o med hemlängtan efter en varm dag på jobbet -  tagit sig igenom abonnemansförsäljarna så kommer nästa hinder… nån kille som vill informera om Amnesty… ja det är väl kanske lite mer intressant men NEJ JAG VILL HEEEEEM!!! Jag har bråttom… lyckades jag få ur mig o kastade mig på cykeln… Hinder nr.3 är ett gäng med barnvagn, cykel o lösa barn… KAN MAN INTE GÅ PÅ KANTEN?!!!  
Ja det är bra o ganska kul med turister… men förihelvete släpp hem mig!!!

Så var jordgubbarna slut på torget =(  o så provade jag kläder på H&M men INGET passade....

Suck...

Kommentera här: