♥ Ellos Höstkatalog o Allsång på Skansen

Idag när jag kom hem från jobbet låg Ellos Höstkatalog i brevlådan... Innan ens sommaren har börjat ska man börja tänka på vad man ska ha på sig i höst!! o givetvis fanns det en hel del fint... o framförallt höstmysiga inredningsgrejer, gardiner o påslakan m.m. Skrev genast en "önskelista" =) Antagligen kommer jag ändra mig 1000 gånger så därför tänker jag inte falla för nåt "bra" erbjudande o beställa NU trots att jag är sugen på att shoppa.
Jag har ju suttit o kollat sommarkläder på nätet nu senaste dagarna!!! NU kan man fynda på REAn =) o än är det läääääänge kvar på sommaren (säger vi) Behöver lite snygga partykläder eftersom att min garderob mest består av praktiska dagiskläder... Letar vidare...

Så efter man hade bläddrat igenom Ellos Höstkatalog så tittade jag på säsongens första Allsång på Skansen =) Fan då... jag måste erkänna det... jag tyckte att det var rätt mysigt att sitta o titta på det.... Håller jag på att bli gammal? ... Jag sjöng t.o.m med i vissa sånger o tyckte att Carola såg riktigt cool ut... hm...

Jag ÄR ung... jag VET det... 33år är ingen ålder... på... mig.... Eller? Näääääääääääääää =) Jisses!!

Har iaf en superlugn vecka på jobbet! Ingen av personalen har gått på semester men många av barnen har gjort det! Så igår hade vi tre barn på tre vexna o idag var det 5 barn, snacka om kvalité i förskolan! Fast det är då man får passa på att göra sånt man inte hinner annars... tråkigt kontorsjobb... sitta inne när alla andra är ute i solen...

Det är nu man får lön för mödan... när man har kämpat med stora barngrupper, att äntligten få ha lite lugnt o skönt både för våran o barnens skull... NU när det är sommar o underbart att ha ett jobb där man är ute!
(Nu gillar jag att va ute även på vintern... men det är ju extra skönt på sommaren såklart)

Härligt Härligt =) Älskar mitt jobb!




Så sugen på jordgubbar!
Jordgubbar & Vaniljyoghurt - Yummie!



Kommentera här: