♥ Dumhjärnan Johanna =S

...mår väl som jag förtjänar!
Tänk att jag ALDRIG kan lära mig att inte ta de där två sista drinkarna när jag är ute på krogen!!!

Igår var jag bjuden på Julfest hos Pernilla =) Såg fram emot det jättemycket! Kul att träffa nya människor o jag uppskattar verkligen att hon ta med mig ut på gallej!
Därför tyckte jag att det var lite trist när jag i går f.m. får ett sms från Pernilla att festen är inställd pga att hennes dotter är sjuk. Visste att hon var sjuk så jag var faktiskt lite förberedd. Iaf så blir jag uppbjuden till Mona för att göra lite marsipanfigurer o dricka vin =) Mysigt! Pysslar på för fullt o dricker mer vin o sen var inte Mona speciellt svår att övertala ;)
Vi halkade iväg mot munken med svinhala höga klackar =) att vi kom fram!! o det är ju märkligt... folk går bara ut senare o senare för när vi kom till Munken runt kl 23,30 så var det nästan tomt!! o jag blir alltid lika glad över en av vakterna som känner igen mig o kommenterar mitt röda hår! Jag är inte ute speciellt ofta o ändå minns han mig! Igår var han bara nöjd med att jag hade min naturliga röda färg =)
Efter en stund på Munken drällde det in massor med folk... Det blev en kul kväll o jag tror tamejtusan inte jag dansade en enda dans.... för jag hängde vid baren o drack redbull o vodka o pratade med trevliga människor. Helt plötsligt så tänds alla lampor i taket o där står jag med nyinköpt drink!! Det var stängningsdax! Jag är väl sällan kvar till stängning så jag blev lite förvånad =S Det var bara att svepa drinken (smart drag) o ta en taxi hem!
Sov inte helt bra inatt... o min frukost bestod av lutfisk kl 12 hos Gunnel...... Det la sig fint som mjuk bomull i magen! Sen låg jag o fyllefrossade i min soffa tills det var dax att dricka kaffe hos Gunnel kl 15. Skönt att slippa laga mat en dag som denna =)

TRE arbetsdagar kvar på det här tråkiga året!! TJOHOOOO!!!

Kommentera här: