♥ 7 arbetsdagar kvar...

... till den efterlängtade jul-ledigheten! Jag blir snart galen om jag inte får semester snart!! Jag är helt slutkörd! har inte orkat med sånt jag brukar göra till jul, julgodis, lusse-bak, julgrupper m.m. Jag lyckades iaf få ihop en liten mini-julgrupp + att jag köpte en liten hyacint så jag får lite jul-doft när den väl blommar.






Fick lite julkänsla i helgen =) Hyresvärdarna bjöd på julbord. Mycket trevligt o gott!
o idag är det ju Lucia som vi firade utomhus på dagis. Alla barn var utklädda till Jul-korvar, hehe kunde man tro iaf. För alla såg ut som korvar i sina fina lussekläder som vi pressade på dem över overallerna - så söta såååå! 
Jag satt faktiskt o tittade på Luciamorgon på TV kl 7,00 o fick en skön stämning i kroppen, vackert o stämningsfullt

11 nätter före jul....




Kommentera här: