Tjohoo jag har tränat!

... alltså... söndagar är min hat-dag... o det var söndag igår... Jag hatar söndagar! Redan på morgonen när jag vaknar är jag deppig o jag kan inte förstå varför. Det känns som att helgen redan är över då... o då har man ju ändå en hel dag kvar på helgen! Så jag var allmänt låg hela dagen igår, tog mig ut på en kort lugn promenad iaf.









Idag måndag gick jag upp kl. 5... en riktig höjdartid att gå upp när man inte sovit en blund inatt, men jag var så illa tvungen att pallra mig upp o åka till jobbet o jag kom dit utan att somna en enda gång vid ratten (för er som inte vet så har jag en bilfärd på 30 min till mitt jobb). Väl på jobbet var det frid o fröjd... eller inte... barnen brukar va helt tokiga på måndagar (för er som inte vet så jobbar jag på dagis med barn 1-3år). Iaf så är det som sååå att när man öppnar på dagis så har man vilan med dem efter maten. Tjohoo hoppas barnen somnar snabbt så jag kan få sova lite.

  De var lite smågalna innan de kom till ro men SEN knölade jag ner mig mellan tre barn på en madrass o sov gott i 20 minuter!

Som en ny människa slutade jag jobba kl. 13 o åkte och TRÄNADE gym! Jag såg på min lapp att jag inte tränat gym sen februari!! Jisses... Inte en dag försent att gå dit idag då... Och tänka sig... det var ju jättekul! Jag VET ju att jag tycker att det är kul bara jag tar mig dit!! Nu ska jag bara få rutin att gå dit lite oftare än var tredje månad...


Solen skiner o jag känner mig glad

Kommentera här: