Hjälp jag ska byta jobb!!

Har nog inte fattat det än... men efter 5år och 4månader ska jag byta jobb... Känns bra... och såååååååååååååå jobbigt :( Herregud vad jag kommer att sakna mina kollegor på min nuvarande förskola... det rikigt sliter i hjärtat... de är ju som min familj... det är dem jag vänder mig till om det är nåt både i jobbet och privat. Orsaken till att jag ska byta jobb är framförallt att jag tycker att det jobbigt att pendla 3mil enkel =6 mil om dagen, o allra helst nu när det är SNÖ. Tiden gör mig inget men det kostar så mycket, bensin och slitage på bilen. Nu har jag bestämt mig och tackat JA till tjänsten iaf o jag tror säkert att det kommer att gå bra, men ändå.... En annan orsak till att jag behöver ett nytt jobb är att det känns som att jag behöver det för min personliga utveckling, jag har kört fast lite o nöter i samma hjulspår på jobbet.
Jag brukar ha lätt att komma in i arbetet på nya ställen och mina nya kollegor verkar jättesnälla :) så jag känner mig inte så orolig. Spännande... men lite skrämmande :)



Nu har snöööööön kommit!!!! Tjohooo! Jag tycker att det är lite mysigt!!


Dagis

Har tyvärr inte fått chansen att åka nån pulka eller madrass än... våra små nissar är aningens för små... o står mest o gråter i kylan... antingen fryser de eller så har de så mycket kläder på sig så att de inte kan röra sig.
Idag i snöstormen snannade vi faktiskt inne med våra små...

De lekte för fullt... bla med djuren...


Finn två fel... undrar vad de har för kombination på djur ute på landet.......



Kommentera här: