...färga håret hemma del 2

Jaha nu har jag gett mig på att färga håret igen hemma... borde låta bli efter sen senaste toningen... INTENSIVTONING står det på förpackningen....
Eftersom att den där förra toningen bet sig fast ordentligt så har jag en megasnygg utväxt (eller hade). Idag gav jag upp... vill inte se det där fula mer... köpte en ny toning i samma märke som sist men en annan färg.

 
Mörk koppar/Mahognyblond - Ja jag vill ha den färg hon har på bilden men jag vet att det är ooomöjligt eftersom att mitt hår just nu är jättemörkt... allt utom utväxten då....

Det är svårt att färga bara utväxten tycker jag... men jag testar iaf. 5 minuter på bara utväxten o kanske 7 på allt.

Såhär mycket har alltså mitt hår vuxit sen 27 september...  ingen snygg utväxt alls..... det här var innan....


Faktiskt ganska nervös.... eftersom att jag blev lite missnöjd sist...


Ja det blev iaf bättre än innan :)



Men stark blixt rakt ner i håret är det jättebra!!! Rött som jag vill ha det!!
(eller jag vill ha tillbaka min egen färg... men det här är bättre än svart iaf)



Idag har jag varit på stan och unnade mig själv en julklapp i förskott :) Så borde alla göra!
Jag var inne på TheBodyShop o köpte mig ett presentkit



♥ Mys ♥

Kommentera här: