Ibland behöver man bli lite "urblåst"



Ja ibland är jag glad över att bo på en blåsig ö... Idag tex. Kände mig ruggigt irriterad, hade suttit vid datorn och pysslat ihop en fotobok med hela 2008 års bilder. Hade fått når erbjudande från nån fotosida. Det tar typ 4 timmar att få ihop boken...det jävlas lite... internet kopplar ifrån då o då... men till slut blir den klar o så tänkte jag skicka iväg beställningen...730:-!!!!!!!!!!! DOCK ALDRIG att jag skickar efter den!! Fan så dyrt det blev!! Så nu ligger min fina fotobok o väntar på att jag ska ha råd att skicka den på framkallning...
Så jag var helt enkelt tvungen att ge mig ut i blåsten o blåsa ur lite irritation o jag blev genast gladare av att se den där stenen som nån roat sig med att skriva "TJA" på :) Tack snälla människa!! Jag lät stenen ligga kvar, det kanske kan roa nån annan också.


För övrigt... Kom ihåg: "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"

Va rädd om dina vänner

Kommentera här: