Torsdag - Min favvodag ☺

Ja idag är det torsdag, min favvodag. Det är egentligen rätt konstigt.... vi har alltid jättemycket barn på dagis... o det var inget undantag idag... Så man var rätt slut när man åkte hem från jobbet.

Iaf så känns tordagar rätt lätta, det är fredag imorgon o sen har man hela helgen framför sig! DET gillar jag!
På torsdagar är det roligaste passet på gymmet oxå, step-up ☺ Sååå jäkla kul! Ikväll var det Thessan som hade passet o det är alltid kul då. Svettades som en gris o hade jag haft grönt hår hade jag lätt förväxlats med en övermogen tomat när jag gick därifrån (med skakiga ben) Fattat inte varför jag ska bli så illande röd i ansiktet när jag tränar!! Även om man känner sig sund, glad o full med energi när man kommer därifrån är man ju långt ifrån snygg...
När jag skulle gå ut till parkeringen o min bil hittade jag den inte först... gick förbi den... vet inte om jag ska skylla på att jag hade tagit i för mycket på passet eller om det beror på att bilen är så skitig... Jag hittade bilen rätt snabbt o har återhämtat mig nu,  väntar med spänning på hur mycket träningsvärk jag kommer att få...

Sitter med gott samvete i soffan resten av kvällen 

Kommentera här: