Raggningsrepliker att lägga på minnet!

Jag fick en bok i födelsedagspresent av en killkompis "Stora boken med dåliga raggningsrepliker" o det finns en hel del repliker att lägga på minnet!


♥ Jag lider av minnesförlust. Kommer jag hit ofta?


♥ Jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?


♥ Har inte du sett mig förut?


♥ Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag komma hit igen om 5 minuter?


♥ Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?


♥ Är det dig jag ska äta frukost med imorgon?


♥ Är det varmt härinne, eller är det bara du som är het?


♥ Vet du om att kärlek är som ett fotografi? Den framkallas bäst i mörker.


♥ Dina kläder skulle passa jättebra på mitt golv.


♥ Vill du följa med mig hem? Jag vill se om din hudfärg matchar mina lakan.


♥ Jag ska ha sex med dig ikväll, så det är lika bra att du är där.


♥ Du vill väl inte att jag ska gå? Det är mycket bättre att se mig komma.


♥ Hej, det är jag som är den rätta. Du har visst letat efter mig.



Och om man blir drabbad:


♥ Ditt ansikte är bekant.

Ja, jag sa nej till dig förra helgen också


♥ Är platsen bredvid dig ledig?

Ja, och om du sätter dig ner så blir den här också ledig.


♥ Kan jag få ditt namn och telefonnummer?

Det står i telefonkatalogen.


♥ Får jag följa med dig hem?

Nej, jag försöker lära katten att inte släpa hem äckliga smådjur och måste därför själv föregå med gott exempel.


♥ Snygga ben, när öppnar de?

Ful käft, när stänger den?


♥ Tror du att det var ödet som förde oss samman?

Nej,  bara ren otur.



Kommentarer:

1 Anonym:

Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

2 clara:

hahaha! ja du vad säger man? hahaha!

Kommentera här: