Galet trött...

Har ätit Max-sallad idag för första gången på väääääldigt länge, shit vad det var gott! Säkert inte mycket nyttigare än en hamburgare men gott var det. Vissa dagar är det så gott med fanta... idag är en sån dag.

Vet inte om jag är lite bakis eller om jag bara är galet trött... Drack några glas rosévin hemma i min ensamhet igår kväll (såna tillfällen man känner sig ensammast i väääärlden) Iaf så fick jag en dejt lite hastigt o gav mig iväg. Det blev ett glas rött o trevligt sällskap. Betydligt trevligare än att sitta ensam o pimla vin...
Jag kom på en sak som gör att man är lite glad att man är singel.... snarkningar... har inte sovit mycket i natt... behöver jag säga mer?
Försökte ta mig ut på en promenad för att få lite sol o frisk luft... höll på att somna gående... Det blir till att lägga sig tidigt ikväll, ska upp kl 5 imorgon... Gäääääsp....

Tror jag får ta o vila lite...

Kommentarer:

1 Anonym:

Hihi, man får ta det onda med det goda!

Kommentera här: